در این سیستم ابتدا ناودانی های ریلی عمودی توسط براکت های مخصوص به استراکچر اتصال پیدا میکند. سپس پروفیل های هوک روی ناودانی ها پیچ میشود. در زمان مونتاژ ورق کامپوزیت، پانچ چکمه ای در برگشت های ورق تعبیه میشود که در هنگام نصب، این پانچ های چکمه ای روی بولت های پروفیل هوک قرار میگیرند. همچنین هنگام کاست کردن ورق ها در قسمت بالای ورق یک خم اضافه تعبیه میگردد که ورق از این قسمت به لبه های ناودانی ریلی پیچ شده و تثبیت میگردد. البته جهت انبساط طولی ورق یکی از این پیچ ها می بایست توسط سوراخ لوبیایی اعمال شود. آب باران در این سیستم به ناودانی های عمودی هدایت میگردد و نیازی به هیچگونه عملیات چسب کاری ندارد.